Alla inlägg under april 2009

Av Tess - 22 april 2009 19:18

Usch vad jag har mycket nu.. främst pga skolan... har inte orkat skriva här..


hursomhelst.. viktkampen går bra.. -14 kg nu :) å alla kläder sitter som tält :D


Har börjat simma och jogga lite nu också :)

Nu sitter jag å inväntar "Du är vad du äter" veckans tvprogram.. ser inte tv annars i princip.. förutom på nätterna på jobbet då..


Skolan går bra fast jag har mängder..


Jag har funderat på att sluta snusa... får se vad som händer..


15 åker vi till turkiet.. ooh vad jag längtar!

så har 3 veckor drygt på mig att gå ner mina 3½ kg å det fixar jag lätt :) bara å kavla upp armarna.. å det är faktis lättare nu eftersom jag är på 11 nättersledighet from i dag så :)


Har också funderat på att flytta ihop med karln.. fast det blir inte förrän nästa vår skulle jag tro.. jag väntar på att vi ska hitta det rätta huset.. eller att min drömlägenhet äntligen ska bli ledig.. så vi får se helt enkelt :) Då blire iaf å införskaffa en golden.. och förhoppningsvis en knodd.. :)


Jag ska iaf bli moster snart, för första gången det är en pojk å det är beräknat till den 29/8 :) längtar!

å barnlängtan stiger avsevärt...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många kilon tror du att jag kommer lyckat bli av med från 28/1 - 5/3(5 veckor)?
 -2kg
 -5kg
 -7.5kg
 -10 kg
 -12kg
 -13kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards