Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Drygt 2 timmar kvar..

Av Tess - 19 februari 2009 04:36

Av nattens pass. Skönt.. jag kunde bara sova 2½ timme i går så man är gode trött..  Mina boenden har iaf varit lugna i natt.. natten som kommer så är jag på demensen igen sen går jag på 9 dagars ledighet(så vidare jag inte blir utringd dvs) Så det blir att skriva en massa uppsatser, ska försöka beta av flera utav dom kommande så slipper man stressa så hemskt när man jobbar..

Har iaf fått ideér om 3 st uppsatser, och äntligen hittat igen lite svar till sista frågan på den jag skriver nu.. skönt skönt..


Onsdagens måltider:

Frukost: fil + havrekuddar, fiberbröd med ost&skinka + gurkskivor

Lunch:Soppa med älgköttfärs,färska champinjoer, morötter, cotellipasta,purjolök. kryddade med tacokrydda, blev faktis väldigt bra:)

Middag: ½ dl cotellipasta + älgköttfärsbiffar med bacon.

Nattmat:apelsin + 1 glas nyponsoppa.


Dagens måltider blir:

Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos, fiberbröd med ost&skinka + gurkskivor + 1 glas hemmagjord svartvinbärs saft.

Lunch: Fiskbullar i hummersås + gurka

middag: funderar jag på än..


Det är så trist att vattnet här på jobbet är så dåligt :( Man dricker påtok för lite när man jobbar å när man är hemma blir det lite eftersom man sover :/

Men idag lär jag få i mig vätska iaf. Ska träna i dag, hade vilodag i går, mest för att jag fick ont när jag tränade i går efter vaccineringen.

 I kväll har jag även stalltjänst, vilket innebär att jag ska ta in alla hästar i kylan *brrrrr*

För stunden har vi - 19 här.. dom lovar tydligen att det ska bli varmare på lördag (-5) så då kanske man kan fara ut å åka lite skidor! :D

Söndag ska det tydligen komma mer eländes snö... må ja då slippa..


Bra sida för att kolla vädret: www.yr.no  - stämmer betydligt bättre än smhi..


Hursomhelst.. nu ska jag strax gå rond så jag har inte tid att sitta här men jag skriver senare:)


Lev och må:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 22 april 2009 19:18

Usch vad jag har mycket nu.. främst pga skolan... har inte orkat skriva här..   hursomhelst.. viktkampen går bra.. -14 kg nu :) å alla kläder sitter som tält :D   Har börjat simma och jogga lite nu också :) Nu sitter jag å inväntar "Du är vad du äte...

Av Tess - 27 mars 2009 00:55

Länge sen jag skrev.. har legat däcka i influensa i 2 veckor, inte kunnat träna ens:( Har fått mängder att göra nu.. ligger efter en massa i skolan men försöker ta igen det nu iaf.. hoppas alla har det bra iaf:) ...

Av Tess - 10 mars 2009 22:24

ojoj.. vad jag har fuskat med att skriva här :( Har haft fullt upp så jag har helt enkelt inte hunnit med..   Hursomhelst.. så är allting bra, jobbar i natt å är rätt pigg.. i dag har jag tränat.. det blev 1456 motionskalorier i dag :D härligt!   Läg...

Av Tess - 4 mars 2009 07:14

*gääääsp* sömntutan har vaknat! jag var bergis på att jag skulle ha träningvärk i dag.. men intet då :D I går kväll cyklade jag 1,5 mil ( cyklade 7 km o låtsade att jag skulle till stallet... sen när jag skulle "hem" så var jag tvungen att slå första...

Av Tess - 2 mars 2009 08:19

iiih! jag är så glad! mina mått... 28/1                                     2/3                                  Minus: Över bröst:   118                Över bröst: 102                -16 cm Under bröst:  105               Under bröst: 100           ...

Presentation

Omröstning

Hur många kilon tror du att jag kommer lyckat bli av med från 28/1 - 5/3(5 veckor)?
 -2kg
 -5kg
 -7.5kg
 -10 kg
 -12kg
 -13kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards